.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زیرساخت‌ گردشگری مازندران نامناسب است

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم گفت: زیرساخت‌های گردشگری مازندران نامناسب است.


به گزارش شمال نیوز حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در آستانه نوروز حجم مسافران زیادی از مناطق و استان‌های همجوار به مازندران سفر می‌کنند، اظهار داشت:  زیرساخت‌های گردشگری مازندران و شهرستان بابل مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل از نظر مراکز اقامتی، پذیرایی و جاده‌ها با تنگناهای زیادی مواجه است، افزود: با توجه به اینکه کمربندی جنوبی بابل تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است، تردد خودروهای فراوان درون ‌شهری سبب ترافیک شدید و سلب آرامش شهروندان و مسافران می‌شود.

روحانی با بیان اینکه سواحل و دریای مازندران آمادگی لازم برای پذیرش مسافران را ندارد، بیان داشت: شاهد ناهنجاری‌های اخلاقی و رفتاری برخی از مسافران در سواحل و دریای مازندران هستیم که نه تنها سبب ناهنجاری‌های اجتماعی شده بلکه مشکلات اخلاقی و رفتاری فراوانی را برای مردم به وجود می‌آورد.

این مسئول اذعان داشت: در گذشته وعده‌های زیادی در زمینه تامین زیرساخت‌های گردشگری به مردم گلستان، گیلان و مازندران داده شده اما تاکنون هیچ یک ازاین وعده‌ها عملی نشده است.

روحانی با بیان اینکه عدم آمادگی زیرساخت‌های گردشگری مشکلات فراوانی را برای افرادی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند ایجاد کرده است، تصریح کرد: شایسته است برای رفع این تنگناها در نگاه ملی چاره‌جویی شود.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه حل مشکلات بحران غرب مدیران را نباید نسبت به انجام  امور دیگر استان غافل کند، خاطر نشان کرد: با توجه به بحران غرب و مشکلاتی که برای مردم منطقه غرب مازندران به وجود آمد حضور مستمر استاندار مازندران و دیگر مدیران استان برای رفع مشکلات قابل تقدیر است اما این موضوع نباید سبب گسیل تمام امکانات استان به سمت غرب و نقصان مدیریت در دیگر امور شود.

روحانی در پایان خواستار توجه جدی به زیرساخت‌های گردشگری در مازندران شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : امام جمعه بابل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.